2014年4月2日 星期三

咖喱薯仔炆雞翼

連日來天氣陰晴不定 , 周圍濕漉漉 , 
濕度 90 幾 , 每天抽濕機總是要開著 , 人也容易疲倦 , 
午餐都係到茶樓吃好了 , 今次吃鯪魚球窩米 , 
樣子雖然怪怪 , 但夾雜著濃濃的芫茜香氣 , 味道不錯 . 
晚餐 : 咖喱薯仔炆雞翼和焯西生菜 . 


 薯仔是澳洲白皮新薯 , 以前煮這款薯仔是連皮煮 , 
所以時間要耐才稔 , 今次扮醒目 , 
除了連皮外還把它切得細細的 , 
今回煮得太稔有些薯仔散了 . 
食材除了白皮新薯外 , 
還有洋蒽 , 蒜蓉 , 紅蘿白和雞翼 . 




20 則留言:

  1. 薯仔好入味
    散咗少少都無問題

    回覆刪除
    回覆
    1. 薯仔好吸汁好好味 , 可惜散咗啲啲冇咁靚 , 哈哈而且仲食少咗啲啲0架 .

      刪除
  2. 加埋紅蘿蔔洋蔥特別好味

    回覆刪除
  3. 多謝 ak 介紹紹煮茄喱,因為在星期日到農夫市場買咗三舊新鮮蘑菇都唔知點煮。好,一於煮薯仔、紅蘿蔔、椰汁茄喱煲。

    回覆刪除
    回覆
    1. wei-wei , 不用客氣喇 , 哈哈我都經常遊 blog 睇下 blog 友煑咩餸的 .
      嘩用鮮磨菇煮咖喱好味喎 , 香港外國磨菇好貴又唔係經常遇到新鮮的 , 所以我好少買嚟食 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈 , 係呀係呀 , 每當我諗唔到煑咩餸就會整雞翼0架 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 係喎 , 我都諗下煲番煲去濕湯清下濕氣先 , 謝謝妳提醒我呀 !

      刪除
  6. 咖喱薯仔炆雞翼好惹味呀!

    回覆刪除
  7. 咖喱薯仔炆雞翼有冇試吓加入少少桂皮同煑呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦 , 可以加桂皮落去煑0既 , 我未試過喎 , 第日試下先 , 謝謝妳話比我知呀 .

      刪除
  8. 早幾日我都煮左個咖喱炆排骨.....送到飯咩

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎咖喱炆排骨都好惹味喎 , 謝謝好介紹 .

      刪除