2014年4月27日 星期日

乾螺頭花生鳯爪湯

連續煲了好幾次素湯 , 今日輪到煲鳯爪湯 , 
食材除了鳯爪還有 : 蜜棗 , 花生 , 乾螺頭 , 西施骨 ,
我和相公都甚喜愛煲稔的鳯爪 , 稔滑好味道 .



 辣椒腐乳炒西生菜 
豉汁炸豆腐炆鯰魚 . 

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都好鍾意飲這款湯 , 味道鮮甜鳯爪稔稔的好好味 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 嘻嘻 , 我衹係識煮這些簡單家庭餸咋 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈我都係呀 , 豐富骨膠原女仕欣物 .

      刪除
  4. Happy ak:
    ~湯裡面啲鳯爪,我都鐘意食.

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      呵呵我都係好鍾意食煲完湯的鳯爪0架 , 稔滑好味 .

      刪除