2014年4月22日 星期二

黃金海岸下午茶

復活節四天假期過完今天便完結 , 
今日我和相公到黃金海岸逛下 , 
這裡所有商舖外牆正在翻新中 .


 我們入這間星群地中海餐廳吃下午茶 , 
大部份食肆都在店前擺放枱椅招待客人 , 
這間也不例外 , 天氣熱我們不想坐在外面 . 
 餐廳附設酒吧 .

 火腿蕃茄燴扁意粉配奶茶 , 
扁意粉爽口配上火腿 , 蕃茄和磨菇味道十分好 . 
 夏威夷火腿薄餅配熱柚子蜜 
以往在其他食肆吃過很多次薄餅 , 
最啱我口味要算是這一次 , 
餅底薄脆得嚟像餅乾一樣香脆 , 
薄餅上放了很多濃濃鹹香芝士 , 
配埋甜甜的新鮮菠蘿粒 , 好好味啊 ! 
下次再來都會吃這款薄餅 . 
 周圍架起竹棚 

 看完小擺設轉入超市逛逛 , 
買了一個馬來西亞南洋黃金柚和一盒芝士餅 . 


 我們徒步前去黃金海岸泳灘 
天氣雖然唔算太熱 , 但泳灘已很熱鬧了 . 
 黃昏日落 , 我們繼續往前行去三聖村 . 

 三聖村有好幾間販賣海鮮店舖 , 
很多一家大小在這裡買海鮮帶去酒樓煮 .
 明天是農曆三月二十三日天后寶誕 , 
這裡明早大概 10 時開始有慶祝活動和巡遊 . 

 芝士餅和南洋黃金柚 , 兩樣我都未吃過 , 
南洋黃金柚$54.9 一個 , 究竟是否好好味呢 ? 
為了好奇買一個試試 , 果皮按下去很稔 , 
削去青色外皮 , 白色皮是粉紅色的 , 
有點像西柚但較厚少許 . 
果肉肥嘟嘟稔稔地沒有渣超多汁 , 
味道好似西柚有些澀味但甜甜地 , 
我和相公一下子吃了半個 , 
大家都覺得好似飲果汁一樣 , 成肚水 . 

19 則留言:

  1. 我去過黃金海岸無數次, 但從未去過沙灘, 更未見過那兒的遊艇, 多謝分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也是沒留意那裡有這麼大的海灘, 只是去餐廳吃過飯而已.

      刪除
    2. wei-wei & Peter 這個沙灘不在黃金海岸裡 , 要行出大路還要行一段路才到達的 , 這沙灘都算幾廣闊 , 遊艇就在食肆旁邊 , 假日還有很多臨時攤檔 , 都幾多嘢睇的 .

      刪除
    3. 這個沙灘不在黃金海岸裡, 可能是以前榕龍別墅的海灘吧 !

      刪除
    4. 我剛上網睇過榕龍別墅舊址是位於青山灣咖啡灣的 ,
      而這個黃金泳灘是位於掃管笏係貼住黃金海岸 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈 , 放得假耐第一天真係唔多想返工 .

      刪除
  3. 沙灘真係好多人呢@@
    芝士餅味道如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喇 , 好多都係一家大細添0架 .
      芝士餅屬於硬脆的 , 芝士味唔太濃 , 餅中混了些香草 , 我較喜愛鬆脆餅乾 , 所以唔太合口味

      刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈 , 都未認真熱已經咁多人 , 遲d 盛夏我諗逼人都不得了lu .

      刪除
  5. 千橡鎮沒有正式沙田柚, 也沒有暹邏柚, 我們常見的柚子就同你這個一樣 : 稔稔地, 沒有渣, 超多汁 , 味道好似西柚, 有些澀味但甜甜酸酸○ 我愛煮柚皮吃, 只得我自己吃:。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔妳形容得真係一樣呀 , 但這個可能是改基因柚 , 果汁沒有酸味衹是甜甜地 , 覺得唔似天然果汁的 .
      我記得小時候婆婆也有煮柚皮我都幾鍾意食的 , 有時婆婆還會加鯪魚滑一齊煮仲加美味 , 很懷念啊 ! .

      刪除
    2. 想食柚皮就易啦 !
      1. 買厚皮正種沙田柚。2. 用刀切掉青綠色的皮才取出白色的柚皮, 可晒乾或吹乾待用。3. 煮柚皮前 - 先把它切小塊浸在水裏半天或過一夜。4. 渣乾水, 換新的水再渣乾水三次, 5. 煲滾水煮一煮柚皮(岀水), 再渣乾水, 去其苦味。6. 用油+蒜頭爆香柚皮 + 水、糖、鹽、蠔油炆。我通常炆20分鐘左右, 也會加冬茹或鮮菇和白蘿蔔同煮。

      刪除
    3. 喔好似都唔太難整喎 , 仲可以加冬菇添 , 諗下都幾好味 , 謝謝妳教路 , 如果見到沙田柚都買嚟試試 , 不過最近好似冇沙田柚賣了 .

      刪除
    4. 想好味你就加 D 雞粉(味精)囉 !

      刪除