2014年4月13日 星期日

北芪當參南棗素湯

無意中看見超市有黑x牛淡奶獨立小包裝出售 , 
貪得意買一盒 , 但想不到用來沖什麼飲品 ,
又買兩盒鮮藍莓整蛋糕仔 .  


 晚餐 : 北芪當參南棗素湯 
澳洲白皮薯仔炆排骨 
焯菜心 


每小包衹有 30 g , 
這款淡奶没有三x淡奶咁濃 , 
今次用了五包共150 g , 
本來蛋糕仔份量要 160 g , 
我加10 g 清水代替 , 
焗出來糕身較乾硬 , 香味也稍遜過三x 淡奶 . 
今次又用那些高身紙杯 , 
差不多每個樣子都係醜醜地0既 " 奇 " 

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 比罐裝貴多些 , 如果沖嘢飲較為方便 , 因為份量細細每次用一包 , 就不用煩要用其他容器轉移了 .

      刪除
  2. 蛋糕發得起就靚啦,你個湯好補呢。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 唔係奶粉嚟0架 , 同三X 淡奶同類 , 但較稀 .

      刪除
  4. 我都贊成煲素湯,因為我地唔鍾意食湯渣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔 , 湯渣除了肉我唔太鍾意食外 , 蔬果我係食的 .
      哈哈 ... 我煲素湯主要係唔想花太多時間處理嗰D肉 .

      刪除
  5. 蛋糕仔正好用來下午tea一tea^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話嘞 , 我超鍾意吃蛋糕的 .

      刪除
  6. Happy ak:
    ~我驚煲素湯唔夠味!!
    ~沖製嘅淡奶都可以整蛋糕, 又幾好. 咁啲小包裝可以存放得耐嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      素湯係冇咁濃味的 , 通常我會加多些材料落去便好味少少 .
      哈哈我是旦乜都攞嚟玩下 , 又幾好彩蛋糕仔都發到咋 .
      保質期有一年的 .

      刪除