2014年4月8日 星期二

青豆角粒粒炒蛋 & 豉汁蒸黃立倉

自從追 " 星星 " 完咗 , 休息一輪 , 
呢日又開始追另外兩套韓劇 , 
街都唔想去 , 到街市求其見乜就買回家炮製了事 . 
晚餐 : 青豆角粒粒炒蛋 , 焯菜心 , 豉汁蒸黃立倉 . 




18 則留言:

  1. 多謝介紹, 我今晚一於食:美國青玉豆粒粒炒蛋 , 焯菜心 。星期日到農夫市場(逢星期日露天的臨時街市,有一檔專賣中國菜)買咗菜心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 炒蛋送得飯小朋友都啱食 ( 青玉豆是否即是青豆呢 ? ) 我都好鍾意食青豆炒蛋0架
      我超鍾意行溫市農夫市場好多嘢睇 , 妳有冇買些粟米呢 ? 我記得去年復活節後去過 , 曾買了粟米很平超甜又嫩的 , 在溫市都食過菜心 , 雖然菜味冇香港嗰d 菜心咁有菜味 , 但都幾嫩唔錯的 .

      刪除
  2. 回覆
    1. kakaka 係呀 , 所以好忙 , 買餸都求求其總之少 d 工夫0既 , 買完就嗱嗱聲返屋企煲劇了 .

      刪除
  3. 回覆
    1. kakaka 梗係有靚仔嗰 d 喇 ( 危情三日和繼承者們 )

      刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈我都係鍾意佢啖啖肉 , 唔駛怕梗骨 .

      刪除
  5. Happy ak:
    ~原來韓劇毒, 都中得幾深. 哈哈~~
    ~連去街市都求其買.......見到你咁講, 我都笑咗出黎!! 哈哈~~
    ~但都唔求其, 三個餸喎!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky ,
      係喇 , 無陰公啊 ! 令到我整日忙到不得了 ( kakaka 活該 )
      嘻嘻無法喇 , 我唔想花太多時間行街市 , 情願留番 d 時間煲劇嘛 .
      呢三款餸都係容易煮 , 工夫少到不得了 , 啱哂我煲劇師奶 .

      刪除