2014年4月5日 星期六

鼎泰豐嘗小籠包

很久沒有到沙田新城市廣場逛逛 , 
記得以前讀過首唐詩 " 清明時節雨紛紛 " 
但今日天氣出奇地好 , 太陽伯伯都有現身 , 
而廣場就 .... 路上行人多到暈 .
早幾日遊 blog 之時 , 
看見 blog 友網誌分享 " 鼎泰豐小籠包 " 
引得我心癢癢 , 今日特意和相公到這裡吃小籠包 , 
他位置較偏我們左騰騰右騰騰 , 
到達之時已兩點幾還要等位 . 

 水晶肉 
以前也曾在其他店吃過好幾次這款食物 , 
這裡做得算最啱口味了 , 
肉質唔太稔皮爽爽地味道唔錯 . 
 小籠包個子細細 , 一口一個味道唔錯 , 
但唔係太熱 , 沒有那種辣嘴感覺 . 
我和相公都很喜愛包包 , 每款一個試試 ,
菜肉包和鮮肉包味道一般 .
菜肉紅油抄手味道一般 , 
本來有六隻的 , 我掛住食忘了影相 . 
 油炸排骨湯麵  
湯麵味道很淡 , 排骨切得好薄很乾硬 ,
可能切得太薄吃起來肉味麻麻 , 
而且部份肉面黐上很多細細的黑點 ,
哈哈 , 我覺得這塊肉很像豬肉乾 . 
 排骨太乾硬 , 唯有將湯麵放到小碗去 , 
再把排骨放入湯裡浸軟 , 
希望順道把黑點洗去 , 可惜未能如願 , 
我們衹好把有黑點的肉不吃了 . 


 吃飽周圍行 , 露天廣場有人自彈自唱 , 
旁邊放了一個有些賞錢的小錢箱 .  
 復活節擺設





10 則留言:

  1. 我以為 鼎泰豐小籠包一定好好食添, 因為好似好出名...

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢0既小籠包幾出名0架 , 細細個一口一個味道都幾好 , 可惜唔太熱所以要扣少少分 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀 , 呢餐除了排骨麵麻麻外 , 其他都滿意的 , 我最鍾意食水晶肉好好味 .
      謝謝妳的網誌分享 , 我才知道這裡開了呢間店咋 .

      刪除
  3. 如此名氯,應該不會太差吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔差0架 , 衹係排骨麻麻外 , 其他都可以的 , 水晶肉最好味 .

      刪除
  4. 沙田成日去,
    但嗰間鼎泰豐無去過,
    銅鑼灣嗰間有去過,服務超好,
    食物唔錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間服務都唔錯的 , 水晶肉最好食 .

      刪除
  5. 今年清明過後,復活節將到啦 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喇 , 話咁快就嚟復活節了 , 時間過得快到驚人 .

      刪除