2014年4月15日 星期二

金牌小龍(小籠包)

行經 The ONE 商場露天廣場 , 
被它的6米高巨型米奇吸引入去行下 , 
商場內擺設迪士尼從1920年至現在的經典作品 .

 噢 ! 不經不覺迪士尼已90歲 .  







 1971年佛羅里達州奧蘭多迪士尼樂園 

 1983年東京迪士尼樂園 
 2005年香港迪士尼樂園 





 懷舊完迪士尼經典作品 , 
便到 " 金牌小龍 " 吃晚餐 . 
 台式滷肉飯份量細細 , 滷肉有別於其他食肆 , 
滷肉裡有些像豆皮物品 , 味道算不錯 .
 菜肉雲吞麵
 韭王鍋貼 , 肉饀很鮮味 , 
有幾隻鍋貼的皮煎得不夠香 .
 金牌小籠包 , 肉汁很鮮味 . 
芋泥小籠包 , 
皮也用上小籠包的皮 , 芋泥不太甜 , 
但我和相公都不太喜愛這種配搭 , 
覺得這種皮跟芋泥唔太夾 , 
我們較鍾意吃用澄麵做的芋泥水晶包 . 

14 則留言:

  1. 我都較愛水晶包那款
    似同迪士尼做宣傳多啲喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係0架 , 看見它晶瑩可愛特別想食 .
      我諗係嘞 , 商場都有著數喇 , 哈哈起碼本來我唔係入去行0既 , 衹因在露天廣場見到個大公仔才入去的 .( 我諗有些人或者好似我一樣 )

      刪除
  2. 哦! 迪士尼的確歷史悠久啊 !

    回覆刪除
  3. 我經常光顧!
    台式鹵肉飯、蒜泥肉至like!
    鮮肉小籠包、韮菜鍋貼都好正

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔係 .. 佢出品一定好啱你口味嘞 .
      你的至愛蒜泥肉佢一定做得好好了 . 有機會再去都會試試 .
      我都覺得小籠包和鍋貼肉味好正 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 嘻嘻 , 芋泥水晶包配合起來真係超正 , 諗起都好想食呀 , 但可惜唔係間間茶樓有呢款甜點 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 我都係呀 , 差不多每次見到菜肉吞雲我都叫嚟食的 , 哈哈如果自己整就更加食到飽上心口 .

      刪除
  6. 我都是最愛...小籠包, 一口一個, 汁都唔漏..!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 ... 我和相公都係連汁都飲埋0架 .

      刪除
  7. MY █▄♡VҼ 好朋友ღhappy ak 謝謝祝福
    ─▄▄─▄▄▀▀▄▀▀▄┏┓┏┓。・゚゚・。。゚•ƸӜƷ•*❀
    ███████───▄▀┃┗┛ appy❤•。。゚開心萬事得
    ▀█████▀▀▄▀──┃┏┓┃ ❤。.♬。.❉•:¤。¸.•。ʚïɞ✿
    ──▀█▀───────┗┛┗┛  *゚大家快樂喇
    ♧╬═╬♣╬╬═♧╬╬═╬♣╬═╬♧╬╬═╬♣╬═♧╬═╬♣

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝你日日開開心心 , 做個開心快活人 .

      刪除