2014年4月9日 星期三

晚飯三寶餐

懶根起晚餐唔煮 , 到酒樓吃三寶餐 , 
大沙巴龍躉煮兩味 : 
木耳碧綠炒球、蒜茸銀絲蒸頭腩、燒味拼盆
兩碗滿滿的白飯 , 還有飯後紅豆沙 , 
餐的份量也不少 , 部份燒味要打包回家 . 

 燒味拼盆 
燒肉、燒鴨和豉油雞 , 拍青瓜伴碟

 木耳碧綠炒球 , 啖啖肉好好味 
 蒜茸銀絲蒸頭腩 , 味道好好稍嫌多骨

11 則留言:

  1. ak, 我見你餐餐都好正,不過又唔你和相公食得胖胖啊! 那就放心食喇 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈托賴喇 , 所以我都每天都好感恩的 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 食唔哂0架 , 打包咗好多燒味返屋企 , 哈哈 ..... 又可以諗少味餸嘞 .

      刪除
  3. Happy ak:
    ~兩個人, 啲餸菜又好似多咗啲, 而且依間食店, 啲份量又幾足料, 好彩可以打包,遲啲再食都得.
    ~你食完之後, 咪可以即刻煲韓劇囉!! 哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      呢個餐份量真係唔少 , 味道都算唔錯添0架 .
      kakaka 妳真係叻叻 , 我真係食完飯就嗱嗱聲返屋企煲劇lu , 嗰d 打包燒味留番第二餐 , 又可以慳番啲時間煲劇 , 好開心 !

      刪除
  4. 嘩!日日見你咁食法.....真係會肥嘅喎!唔怕?

    回覆刪除
    回覆
    1. Kent, 我在港渡假時見過 happy ak 伉儷啦 ! 佢倆一D都唔肥架 !

      刪除
    2. Kent , 我跳多幾堂舞 , 多些運動就唔怕了 .
      wei-wei , 托頼好彩唔算肥咋 .

      刪除