2014年4月25日 星期五

豉汁蒸三文魚骹

在超市買了一包雪三文魚骹 , 
晚餐用豉汁來蒸 , 肉質幾滑味道也算唔錯 . 

 炒雜會 , 
四季豆 , 紅蘿白絲 , 木耳絲 , 蛋絲和白果肉 . 
蕃茄煮罐頭黃豆 

12 則留言:

  1. 我未見過淨骨骹賣,正呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦 , 可能每個地區百記貨品有少許出入喎 , 嘻嘻好滑呀 .

      刪除
  2. 襯家母不在家, 我要負責煮素菜, 囡囡煮肉。我今晚會用紅蘿蔔片+雲耳炒荷蘭豆, 蕃茄炒蛋。

    回覆刪除
  3. Happy ak:
    ~你們近排少食了很多肉類!!
    ~但我覺咁樣食,都幾舒服

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      我從小對肉都不太感興趣 , 煮了肉大都是相公食的 , 最近看見相公肥了少許 , 嘻嘻我就有藉口煮少些肉 .

      刪除
  4. 蕃茄煮罐頭黃豆....這個好送飯呀 !
    夏天一流, 開胃醒神

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈好送飯外 , 仲係簡單不用花時間處理 .

      刪除