2014年4月18日 星期五

二人套餐菠蘿芝士焗海鮮飯

一連四天復活節假期開始了 , 
本來好想出省行街街 , 
但想起平時到鬧市都擠滿了人 , 
現在是假期相信更甚 , 
免嘞 , 都係在住區內逛下 , 
再到書店打書釘消磨時間好了 , 
每次打書釘多數都會買一兩本 ,
今次買了一本甜品書 , 
雖然未必會學做 , 但看見書裡的圖片 , 
已好像很滿足了 . 

 晚上到椰x閣吃二人套餐 . 
蘿宋湯
 大頭蝦膏炒椰菜 ,
 紫蘇炒雞球 , 青紅蘿白肉湯和油飯 
 菠蘿芝士焗海鮮飯 
剛買的書 

10 則留言:

  1. 二人套餐好豐富。
    其實有四日假期,都有很多人外遊,也不是自由行旺季,應該比平日假期好D.

    回覆刪除
    回覆
    1. 食完呢個套餐真係好飽 .
      喔係 .... 咁我諗錯咗添 .

      刪除
  2. 我都有興趣買書, 但多數買咗後回家擺的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點解打書釘嗰時睇特別好睇 , 但回家反而冇咁好興趣睇0既呢 ? 哈哈

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都好想整0架 , 哈哈但暫時 mood 未到呀 .

      刪除
  4. 假期有時簡簡單單過, 反而覺得更悠閒~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 我都係咁諗 , 悠閒得嚟幾舒服的 .

      刪除
  5. 我都係, 好多時買左d食譜返嚟睇多過整.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我都係呀 , 我覺得睇下都好滿足的 .

      刪除