2014年4月22日 星期二

鹹菜豬肚窩

很久沒有吃客家菜 , 
今晚我和相公到客xx棧吃晚飯 , 
先來一窩鹹菜豬肚 , 食材有 : 
已炸過支竹和未炸過的支竹 , 鹹菜和豬肚 
天氣咁熱還附上小爐烘著 , 豬肚很稔湯較鹹 . 


 客家煎釀豆腐  , 
豆腐很滑面釀上碎豬肉 , 味道一般 . 
 遼步豆醬豬寸骨5件 , 味道偏甜 . 

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 味道幾濃都唔錯 , 我相公好鍾意這款餸 , 衹係佢唔食鹹菜0既 .

      刪除
  2. Happy ak:
    ~我以為鹹菜豬肚係潮州菜, 原來係客家菜
    ~你食依間, 蝶頭幾岩兩個人食.

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      嘻嘻我以前都以為係潮菜 , 可能兩個地方都有這款餸衹是唔同制法 .
      係呀 , 兩個人都好足夠 , 今餐我地都沒有吃飯都很飽了 .

      刪除
  3. 豬肚屋企整比較煩,都係出街食方便啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話嘞 , 聽朋友講洗豬肚真係好麻煩0架 , 咪攪我囉 .

      刪除
  4. 除咗上海菜外,
    我至like喺客家菜,
    夠平

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意上海菜多啲 , 客菜就一般 , 哈哈好似你話齋價錢平 , 都係一個幾好選擇 .

      刪除
  5. 以前客家菜會給食客有一種較便宜的餸菜.
    但現在客家菜就一點也不平呀 !

    回覆刪除
  6. 煮婦時代, 我間中會煲鹹酸菜豬肚整粒的白胡椒老火湯。既開胃又驅寒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未試過煲這款湯 , 因為怕洗豬肚 , 但我很喜歡佢辣辣地酸酸地好味道 .

      刪除
    2. 那年代的豬肉檔老闆好好人, 佢會把豬肚洗淨才賣比我, 我回家用鹽擦一遍, 沖水, 放在鑊內乾煎, 再洗一次, 煲出來的湯好香架! 身體虛弱、風重的人最適合飲豬肚原粒白胡椒老火湯。

      刪除
    3. 吓 .. 洗乾淨才賣 , 真係超好人啊 ! 如果有洗埋的 , 我都會買嚟煲這款湯 yummy yummy

      刪除