2014年4月19日 星期六

南乳炆齋

食完晏周圍逛 , 遇上免費節目 , 
表演節目有跳舞 , 魔術和問答遊戲 , 
場內看表演的人也很投入 . 






看完表演回家途中 , 
看見美x餅店新出軟芝士蛋糕 , 
想起昨天曾在 blog 友處看過她的網誌分享 , 
形容這蛋糕較濃芝士味 , 
啱我口味喎 , 買一個試試 . 
 天氣熱 , 回家趕忙把它放到雪柜冷凍一下 . 
 樣子算唔錯 . 
 糕身較濕 , 芝士味算幾好 , 
可能我平時鍾意齋食芝士 , 
所以覺得芝士味唔算濃 .
晚餐 : 獨沽一味 , 南乳炆齋 , 
我改佢個名做 " 隨意齋 " 
家中存貨係時候要清清了 , 
食材有 : 
冬菇 , 竹笙 , 蟲草花 , 乾蓮子 , 雲耳 , 
雪耳 , 粉絲再買些支竹 , 黃芽白和豆卜 , 
加件大南乳炆埋一大煲 , 送飯真不錯 . 

9 則留言:

  1. 你咁快就買左來試,我唔食芝士,所以覺濃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔食芝士,淡淡的勉強可以。

      刪除
    2. EE 我好鍾意食芝士的 , 濃芝士味就更加啱我口味 , 所以快快買來試 .
      Stella , 其實芝士味道都幾怪 , 好似榴槤一樣鍾意食就覺得香 , 濃淡芝士我鍾意食的 .

      刪除
  2. 呵! 呵! 呵! 有南乳炆齋, 我又不請自來囉! 嘻! 嘻! 真好味 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎之至喇 , 嘻嘻我都覺得味道真係唔錯的 .

      刪除
  3. 我都鐘意煮齋, 可以好百搭.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀 , 我都覺得是旦加入自己鍾意食的配料 , 開心又美味 .

      刪除
  4. 煮完齋...我都係會用個 '康靈煲" 裝住呀....這個瓷器好耐用的哩 ..!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得康靈煲幾好用 , 放餸較耐熱 .

      刪除