2014年4月24日 星期四

鹹檸檬蒸元朗米埔雪烏頭

屋苑商場也有很多間食肆 , 
但我和相公都鍾意周圍逛 , 
所以久不久都會捨近求遠 , 
到其他區商場行街和飲茶 , 
我甚鍾意睇有關食物的店舖 , 
今次買了一條雪的元朗米埔烏頭王 , 
晚上用鹹檸檬蒸 , 烏頭魚很肥美 , 
但覺得好似沒有街市魚檔的新鮮元朗烏頭咁鮮甜 . 



 豬腳薑很好味 
 蒜茸蒸鮮魷 
 雞扎外面腐皮薄得很 , 
差點裡面的食材也包不住 . 
魚肚上湯鮮竹卷 

 鹹檸檬蒸烏頭魚 
 蒜片清炒紅莧菜
 雪耳紅棗杞子白蓮子黃金梨素湯 . 

12 則留言:

  1. 星期日跟鄰居的車到農夫市場買咗紅莧菜, 所以今日晚餐我都食紅莧菜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈咁啱0既 , 近來我地食0既嘢好多時差不多喎 .

      刪除
  2. 冰烏頭,未試過,邊度買架???

    回覆刪除
  3. 咁價錢係咪街市果啲貴啲?

    回覆刪除
  4. happy ak:
    ~捨近求遠, 我都有時會係咁. 好似去遠啲, 會好玩啲!!
    ~鹹檸檬蒸烏頭魚,以前成日食, 我可以食晒半條. 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      哈哈我都係咁諗0架 , 可能行慣咗0既商場覺得悶 .
      我平時係陳皮蒸的 , 今次用鹹檸檬 , 味道都唔錯 , 妳可以食哂半條魚 , 妳一定超鍾意食了 .

      刪除
    2. 我做煮婦時代, 丈夫是潮州人, 愛食唔打漁鱗連皮蒸的烏頭魚, 點豉油或豆醬凍食。潮州人當烏頭係上菜, 與雞和鹵水鵝同身價, 是農曆新年必備的菜肴。

      刪除
    3. 哦原來烏頭魚有咁高地位 , 妳唔講我都唔知呀 , 以前我都試過冇打鱗蒸 , 覺得好似魚肉較滑的 , 今次這條魚買之前已被打鱗了 .

      刪除
    4. 我以前住港島區堅尼地城, 好多潮州人, 有時有節,烏頭魚的身價便被提升 ! 那時我自已則愛吃鹹水魚。

      刪除
    5. 我現住呢區潮州人好似唔多 , 因為烏頭魚唔貴的 .
      衹要唔多骨的魚我都會食 , 哈哈我媽媽話我唔識食 , 多骨的魚才鮮甜美味 .

      刪除