2013年11月10日 星期日

無飯主婦 ( 嘉湖閣晚飯 )

連續幾天玩新玩具 , 今日抖一抖出外吃晚飯 , 
今餐到嘉湖閣吃飯 , 餸菜唔太啱我口味 , 
泰皇骨、清蒸紅鮪、啫啫雞煲 . 

泰皇骨 
好似用泰國辣雞醬煮 , 味道算唔錯但肉質較硬 . 


 啫啫滑雞煲
雞件幾滑但很少 , 豬肝好多我唔鍾意食0既 . 

飯後送綠豆糖水 , 綠豆剛煲至開 , 
聞說這樣會很寒涼 , 我唔敢食 . 

14 則留言:

  1. 如果佢哋有加果皮煲應該唔怕架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦 , 原來有果皮就食得 , 下次我都試食睇下有冇加果皮 , 謝謝妳話比我知 .

      刪除
    2. 酒樓多數會落果皮煲紅豆同綠豆糖水架

      刪除
    3. Terry Ma 謝謝你 , 咁以後我就唔怕食了 .

      刪除
  2. 其實粉絲都係綠豆做,食少少應該唔怕.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈咁以後我多樣糖水食了 , 謝謝妳話給我知 .

      刪除
  3. 香港真係好多無飯主婦,我三家姐餐餐出外吃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 如果有人發起無飯主婦會 , 我諗一定好多主婦參加 .

      刪除
  4. 有同感, 唔使煮飯係抖一抖.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈係呀 , 間中出外食唔駛煮 , 特別食得開心 .

      刪除
  5. 間中做無飯煮婦都好呀.....比藉口自己偷懶

    回覆刪除