2013年11月28日 星期四

新元朗中心聖誕佈置

每年踏入11 月份各大小商場 , 都為聖誕將臨而忙碌佈置 , 
他們花盡心思佈置吸引遊人 , 同時我也被這些佈置而到處逛 , 
今日我和相公先到元朗西鐵站口的彩晶軒飲茶 , 
再到新元朗中心逛逛 . 

 鹹肉糉酒樓說自己制作 , 
糭的綠豆饀很多又綿包著整個鹹蛋黃 , 
很好味又沒有太大嚿肥豬肉 , 下次再去都會再食這款糭 .
菜心粒腸粉嘛嘛 . 
 菜肉包 , 肉少菜多啱哂我口味 
 點心拼盆分別有 : 
干蒸燒賣 , 潮州粉果 , 豆苗餃 , 
馬拉糕和一件不知是什麼的餃 , 嘛嘛 .
 菜肉雲吞
 這間酒樓以前我來過好幾次食晏 , 
內部裝修沒有改變 , 但好似牆上及洗手間裡的畫卻換上新的 . 

PhotobucketPhotobucket

飲完茶到新元朗中心逛下 , 
這個商場早在大半年前開始進行內部大裝修 , 
現在個別商店已開業 , 場內還有些地方仍在裝修 , 
雖然場內靜悄悄 , 但都有少許聖誕佈置 . 









10 則留言:

  1. 回覆
    1. 我冇留意添 , 睇落真係幾和風喎 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 唔係0架 , 還有些地方仍在裝修中 , 所以冇咩嘢睇 .

      刪除
  3. 第一次見菜心粒腸粉呀~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次食 , 不過淡而冇味唔啱食 , 食齋腸粉仲好 .

      刪除
  4. 點心好似幾精緻⋯不過虛有其表@@
    商埸佈置的日式公仔好可愛!

    回覆刪除