2013年11月7日 星期四

新玩具 ( 煲仔飯 )

新玩具陶瓷電飯煲有兩種 size < 煮 1 杯米起和 2 杯米起 >
我平時煮飯是一杯米 , 本應買細size , 
但我主要買來煲湯 , 所以買了大 size .
買這煲原因除了煲湯不用睇火外 , 
還有佢有埋相公至愛煲仔飯功能 , 
我不懂煮 , 日後就靠哂佢了 , 
希望真係成功 ! 


 食材用 : 2 杯白米、冬菇、馬蹄和梅頭瘦肉 
第一次試這功能 , 出了少許亂子 , 
1. 聞說食肆整煲仔飯是先把白米洗淨預早侵過水才煲 , 
所以我都提早洗米加適量清水浸 1 小時才煲飯 .
2.冬菇馬蹄和梅頭瘦肉用機攪碎加醃料 , 
又跟聞說加清水落肉碎煮熟較為滑些 .  
3. 跟說明書指示做 , 煮飯過程中飯和肉香味傳出 , 
心中暗喜可能成功喎 ! 但煮很久都沒有自動跳去保溫 , 
不停咁煮終於我把它按停 , 我諗可能要自己較時間制的 ,
日後再試過 , 今次飯很稔 , 而且有飯焦但唔係濃嗰種 , 
不過唔黏飯煲底很易把它成塊揭起 . 
喔 ... 我忘記減去落在肉碎的水 . 

晚餐 : 墨魚滑豆苗、蕃茄豆腐



相關網誌 : 新玩具剪彩

18 則留言:

  1. 初初預米水未慣啫, 遲D有美味煲仔飯食囉.

    回覆刪除
  2. 買咗新玩具,有排玩啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈係呀 , 我仲要試埋煲湯和炆餸 .

      刪除
  3. e+清楚了. 個膽係陶瓷.

    回覆刪除
    回覆
    1. 食譜寫住內膽陶瓷 , 說明書就寫用石瓷燒技術燒制 .

      刪除
  4. 個煲幾得意,有咁多功能抵!!
    玩煲仔飯再分享:-):-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 路霸 ,
      外形都算過得去唔會太笨頓 , 哈哈我會再玩煲仔飯的 .

      刪除
  5. 煲湯煮飯都適宜, 又真係幾棧喎!
    我尼咗美國未食過蕃茄煮豆腐, 因為家人愛食鮮蘑菇+豆腐。美國超市有盒裝的豆腐, 我們多數買硬豆腐。
    煮法: 豆腐切厚片, 灑點塩, 等豆腐有些少咸味; 蘑菇切薄片。先把豆腐煎至兩面金黃取出或放在鑊的一邊, 炒蘑菇至發出菇味加些少鹽, 加入豆腐煮一煮, 唔夠咸? 可加塩或醬油, O.K. 上碟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛睇火真係好方便 , 唔錯的 .
      我好似未試過豆腐煮磨菇 , 搵日我學下妳咁煮先 , 謝謝 !

      刪除
  6. 天寒地凍可以食多d煲仔飯啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日立冬了 , 遲啲再凍食煲仔飯更加好味 .

      刪除
  7. ak:
    ~個煲仔飯用依個方法整, 需時快嗎??
    ~依家秋意濃, 食煲仔飯最岩!! 墨魚滑配菜, 好好配塔呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky ,
      煲仔飯跟煮普通電飯煲差不多 , 飯煮到就快乾水佢會有5 下" 0答0答" 聲通知落餸到飯面蒸的 , 但聲音好細 , 我諗靠自己經驗落餸更加容易上手 , 下次我再試煲仔飯會唔跟佢操作了 . 冬天食煲仔飯慳番好多工夫 , 不過好味可能食多咗飯 " 哈哈 "
      現成墨魚滑幾好味又方便 .

      刪除
  8. 回覆
    1. 現在天氣涼爽特別覺得食煲仔好好味 , 諗起我又想再煲 lu .

      刪除