2013年11月19日 星期二

亂煮晚餐

很久沒有吃外賣 , 午餐又有藉口不用諗吃什麼 , 
今次在 " 五十嵐 " 買了 : 焗三文魚飯和日式雞扒小麥麵 ,
晚餐自家制作怪怪魚肉芫茜湯、燒腩炆魚肚、焗蒜豉黃立倉 . 
今日好似同魚有仇 , 兩餐都有魚食材 . 

兩款外賣都好好味 . 

最近吃得太多燥熱食物 , 咽喉有少許抗議 , 
想起媽媽以前聽到我講話喉嚨唔舒服 , 
佢就煲些魚片芫茜水給我飲 , 
我很怕那些骨 , 魚片係媽媽食 , 現在媽媽在加國 , 要自己煲了 . 
相公都話咪攪佢咁多骨 , 所以上次煲這款湯, 
我把成條魚肉煲 , 哈哈今次又重施故技 . 
食材有 : 鯇魚肉、芫茜、皮蛋和茶瓜 . 

 唔知點解覺得湯味 , 總係唔似媽媽煲0既 . 
 燒腩炆魚肚 
冇嘢玩貪得意把黃立倉加豆豉攞去焗 , 味道都唔錯的 . 

18 則留言:

  1. 魚魚等我食呀!!我係貓咪來~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁真係非常好呀 ! 嚟吖 !
      其實我地係為食貓 , 但好怕骨個種哈哈 !

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀, 不過最怕多細骨的魚 , 因為我好笨頓唔識食0架 .

      刪除
  3. 條魚好正啊! 我也愛食魚的. 謝謝分享!

    回覆刪除
  4. 黃立倉加豆豉攞去焗....原汁原味, 這個好味道呀 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. kakaka 我亂咁攞去焗 , 不過都幾好味 , 你都試下吖 .

      刪除
  5. 原來燒腩可以炆魚肚@O@
    我剩係食過栗米魚肚羹嘅魚肚咋~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我亂咁煮的,但味道都算唔錯0架 .

      刪除
  6. 煮得好喎,自已煮健康D.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我亂咁嚟煮 , 好彩都唔難食 , 我都覺得自己煮較為健康但始終冇食肆咁有鑊氣 .

      刪除
  7. 回覆
    1. 咦係喎 , 我唔記得添 , 一於聽你講明天買些鴨梨食 , 謝謝 !

      刪除
  8. 茶瓜、這東西未用過,其味道和作用是甚麼呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈其實我都唔知佢係乜東東嚟0架 , 衹係記得媽媽以前滾呢款湯都一定有呢種瓜 , 這種茶瓜係醃得甜甜的 , 質感有啲似合掌瓜但稍韌少許可能醃過 , 我諗其作用是清熱 .
      我聽過一句俗語 " 茶瓜送飯好人有限 " kakaka 但唔明點解的

      刪除