2013年11月22日 星期五

懶人係邊個 ?

今日好懶唔想周圍搵食 , 
放咗學就在會所的酒樓飲茶 , 
眼闊肚窄食剩一款點心帶回家吃 . 
晚餐摷冰箱有乜就煮乜 . 
懶人咪就係我囉 ! n好笑


 南瓜餅第一次食 , 饀是蓮蓉少許煙韌 , 唔太甜唔錯 . 
 飲茶通常我都要食包包 , 菜肉包 . 
 珍珠雞 , 眼闊肚窄冇食帶回家 
 鮮竹卷
鳯爪排骨飯 


晚餐 : 炸菜蒸梅肉粒、魚肚炆冬菇、煮白菜 
早前在永達買的加拿大梅肉粒 , 
一直諗唔到怎樣處置佢 , 
今日懶起來就用炸菜把牠蒸了 . 

 魚肚炆冬菇都係家中存貨 .H嘻

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝妳話我唔懶 , 靜靜話過妳知吖 , 我懶到菜都係指相公去買0架 kakaka

      刪除
  2. ★*゚゚*★∵★*゚゚*★∵★*゚゚*★∵★*゚゚*★
     .∧_∧
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___┈•°♬♦•☾・゚。┈・゚♩•*┈•♪¤┈♦・゚★♫¤
    /└-(____/
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄┈┈Zzz┈┈Good night┈┈Zzz┈┈
    ஜღೋ۩۞۩ஜღೋ۩۞۩ஜღೋ۩۞۩ஜღೋ۩۞۩
    天天上網享受一班好姊妹&好朋友。•°*.真的不會孤單
    一天過得真係好快✿剛剛還說早晨✿轉眼又晚安☁
    ♥ ˚ •。\(*⌒▽◕)/☆MY █▄ϑVҼ 好朋友`*•ღ`*•ƸӜƷ
    ¤Ѽ`幸福歡樂唔少得¤Ѽ`窩心錫錫又快樂抱抱¤Ѽ`
    っˆヮˆ)っ❉•:。*░H░A░P░P░Y░•*¨*✿星期六•*¨*ʚïɞ
    ♣ø¤º°¨°º¤ø„♧„ø¤º°¨°º¤ø„♣„ø¤º°¨°º¤ø„♧„ø¤º°¨°º¤ø♣

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨呀 !
      對呀 , 網上呢度到去嗰到去 , 遊下遊下就一日囉 , 一啲都唔會寂寞 .
      週末快樂 !

      刪除
  3. 回覆
    1. 我諗餸都唔想 , 求其摷到乜就煮埋一齊 , 靜靜話過妳知吖 , d 菜我指相公去買0架 . kakaka

      刪除
  4. Happy ak:
    ~你都唔算懶啦!!夜晚都煮咗三個餸呀!! 有菜又有肉!! 好勤力先啱

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky ,
      哈哈多謝妳呀 , 其實我唔知點解突然連搵食都唔想行 , 餸就更加唔想諗添 , 求其摷下冰箱有乜東東煮埋一齊 , 靜靜話過妳知吖 , 我連菜都指相公去買0架 kakaka

      刪除
  5. 回覆
    1. 睇表面我都算唔懶0既 , 嘻嘻其實我除了連搵食唔想行之外 , 餸我諗都唔想諗 , 如果晚上出街食我咪又要行 , 咪攪 ! 所以逼於無奈我才自煮0架 kakaka

      刪除
  6. 回覆
    1. 食晏我都唔想周圍搵食 , 如果晚餐唔煮晚上又要出街搵食 , 唉 ... 所以逼於無奈我才自煮0架咋 kakaka

      刪除
  7. 回覆
    1. kakaka 我諗餸和出去搵食都懶 , 求其摷到乜東東都煮埋一齊咋 .

      刪除
  8. 回覆
    1. 哈哈我係懶諗懶行 , 更加想懶煮0架 , 但竟然比相公摷到幾樣存貨 , 如果唔煮就要出街食 ,仲差要我行咪嘞 , 情願 c c氣去煮咋 ,

      刪除
  9. 三個餸一點都唔懶⋯我經常係一餸起兩餸止^++^

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮少樣碗碟都可以洗少些 , 正呀 !

      刪除
  10. 回覆
    1. 哈哈 , 大部份都係家中存貨 , 衹需倒埋一齊炆 , 蒸全冇難度 , 最啱我呢個懶人 .

      刪除