2013年11月13日 星期三

蘭芳園 VS HIPOT 烚烚烚


未參觀科學館前 , 我和相公先到蘭芳園吃點東西 , 
店裡大部份都是遊客居多 , 相公食套餐有 : 
豬軟骨通粉跟一個奶油包和一杯奶茶 , 
我看完餐牌的食物好似沒有什麼我想食的 , 
索性叫一杯杏仁霜 , 再吃了相公套餐的奶油包 . 


食物和飲品味道一般
參觀完科學館的巨龍展覽 , 落雨濕濕又凍沒有好去處 , 
最佳地方就係烚烚烚 , 相公聽到火鍋高興都嚟唔切了 ,
今次都係幫襯番食開的 HIPOT 任食自助火鍋 , 
店內人客唔多 , 我們被安排四人座位 , 
很寬敞舒服 ! 








12 則留言:

  1. 蘭芳園名過於實, 嘢食真係麻麻

    回覆刪除
  2. 蘭芳園係咪中上環果間嘅分店?
    自助火煱食物唔錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 上環都有一間分店 .
      呢間火煱食物都算幾新鮮款式好多的 .

      刪除
  3. 唔多人最好, 可以坐得舒服啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 坐得舒服食物擺放過隔離 , 慢慢歎 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 唔好客氣 , 哈哈我又係好鍾意睇 blog 友分享美食0架 .

      刪除
  5. ak:
    ~出去打邊爐, 食都食得多啲款, 所以, 我都鐘意出街打邊爐!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky ,
      我都係呀 , 兩個人在屋企整冇可能有咁多款式 , 每樣買啲啲除了花時間整外 , 仲一定剩好多食物 .

      刪除