2013年11月5日 星期二

新玩具剪彩 ( 花膠燉鵪鶉 )

昨日買的陶瓷電飯煲 , 今日急不及待開嚟玩 , 
家中剛好有齊我想要的食材 , 趕忙跟說明書第一次做法 , 
先用清水放入陶瓷內膽 , 今次要用燉盅所以都一併放入內膽中 , 
按煮米飯制煲20 分鐘 , 咁就可以燉湯了 . 


 燉湯食材 : 
加拿大雪鵪鶉2隻 , 花膠一隻 , 
淮山 4片, 豬展 , 杞子和元肉各少許 ,
燉盅體積較細放入食材後 , 衹能放大概2碗半滾水 .
按燉湯時間制 2小時30分鐘 ,  
時間夠就自動跳去保溫制 , 燉湯期間不用睇火很方便 . 
揭開燉盅蓋 , 湯味很濃香 , 好好味 ! 

 柚子蜜魚 
 焯菜心 

加拿大雪鵪鶉一包有6隻 , 今次用2隻 , 
其餘等我諗下仲有咩嘢食材啱配 , 再玩過  . 




後補陶瓷煲相片


燉盅加飯煲內煱 
說明書話 : 石瓷內煱用天然物料高溫燒制
  



外煲跟普通電飯煲差不多樣 , 
但煲裡底部接觸內膽部份係全接觸 , 
普通電飯煲是中間接觸的 . 


27 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢個唔係主要煲飯嗰個煲 , 衹係燉盅 , 一陣我再重新把燉盅放落內膽影相 ,補番在這篇網誌裡 . 今晚我會試煲有味飯 , 到時會把整個內外煲一齊影相比你睇吖 .

      刪除
  2. 不知是何牌子, 如果有適合美國電器的, 我都會在港買一個, 若强國製造的, 就唔買啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這款煲係日資在國內生產 < San ‘Dy Dynamic Japan 中文名係 < 日本家典 > , 有冇美國電壓我唔清楚 , 香港現在大部份電器都係外資設廠國內生產 , 很少見到有真正外國貨了 , 以前大牌子都係國內做 , 連" 蘋果 " 的 i Pad 都係國內做的 .

      刪除
  3. 你好, 我終於都自己搬好哂喇! 希望唔會到時冇哂啦!
    好美味啊! 見到都想食呀!!! 謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨呀 ! 恭喜妳已搬哂網誌 , 舒服哂 ! 我都仲未搬完呀 .
      燉湯真係好好味 .

      刪除
  4. ak:
    ~有湯飲,又可以玩新玩具. 幾好呀!!
    ~你個湯, 好足料!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky ,
      哈哈係呀有得玩有湯飲 , 而且唔駛睇火算唔錯 , 這款煲仲有其他功能 , 今晚我又玩第二樣 .
      我驚落得少料冇味 .

      刪除
  5. 謝謝妳通知我 , 我已看過了 , 但佢係講旅遊 , 但冇聲明我地普通 blog 友可否參加 , 希望遲少少有普通blog 友參加就好了 .

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 嘻嘻 , 係呀我就係最鍾意佢呢樣 .

      刪除
  7. 嘩!咁多材料!可以多一倍水都好好味呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻我諗住多少料都係用咁多時間 , 所以盡量多少少好味些 .

      刪除
  8. 除左個飯煲,我對柚子蜜魚都覺得好新奇呢,諗唔到柚子蜜可以蒸魚用!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這條魚係煎的 , 可能我煎得唔夠顏色令你誤會係蒸 , 我把魚煎好再落柚子蜜燴的 ,

      刪除
  9. 回覆
    1. kaka 我諗住多少材料都係用咁多時間 , 所以落多少少料 .

      刪除
  10. 好似都幾方便, 原汁原味

    回覆刪除
    回覆
    1. 湯味好濃 ., 又唔駛睇火幾好0架 .
      夏天煲湯更加好是關不用直火冇咁熱 .

      刪除
  11. 唔使睇火好方便呀, 又唔使中途加水.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 我最怕中途要加水 , 而且燉湯動輒2-3 個鐘 , 廚房熱到不得了 , 怕怕 .

      刪除
  12. 好似幾好玩咁BO~攪到我又想搬個返來澳洲玩TIM....
    (不過有D驚會整爛..)

    珮夫人

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈都幾方便0架 , 諗諗佢吖 .
      個內膽同燉盅係會打得爛的 .

      刪除