2013年11月5日 星期二

悶極了 VS 新玩具陶瓷電飯煲

啊 .... 好悶啊 ! 搬網誌頭都大 , 
我要出街抖抖先 , 近近地去屯門 Vcity , 
商場人流比剛開張時少了遊人 , 
聖誕節相距現在還有一段日子 , 
但商場已擺放聖誕樹和一些擺設了 , 
没有什麼好看 , 過去屯門市廣場行下 , 
本來想到吉吉超市逛 , 但 .... 八卦 ! 途經有人示範 , 
以前我和相公曾有協議如遇見示範廚具都不要看 , 
因為以往曾買過幾個鑊都係睇睇下就買回家 , 
哈哈 .... 衰咗 ! 今次我地買咗個陶瓷電飯煲 , 
攞住咁大盒嘢邊處都唔駛去 lu , 
為有早點找地方吃晚飯 .





"  好日子 " 酒樓吃晚飯 : 
蒜豉南瓜排骨煲、白飯兩碗 
 龍躉兩味 : 翡翠炒龍躉球、金蒜銀絲蒸頭腩






飯後送蓮子紅豆沙 
吃完晚飯回家立刻看看新玩具 ,
說明書講這款陶瓷煲功用 : 
煲飯、粥、炆餸、煲湯、蒸飯和燉品都可以 . 

 買飯煲送燉盅
送食譜 

14 則留言:

  1. 陶瓷煲好多功能, 快d試下個新玩具分享下...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我今晚已急不及待 , 試燉湯了 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都有諗過 , 不過未試 , 稍遲就會試的 .

      刪除
  3. 買左要快D用下,話俾我地知好唔好用.

    回覆刪除
  4. ak, 屯門Vcity的擺設好可愛呀! 睇尼, 你相公好似清减咗D喎! 保重!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佈置都幾啱小朋友 , 所以好多小朋友喺度玩 .
      相公真係瘦咗 , 因為佢早前太肥 , 呢幾個月每天早餐除了麵包還食半碗麥皮所以瘦了 .
      謝謝妳的關心 !

      刪除
  5. ak: 將我給小愚的留言轉給你:
    「小愚: wei-wei在Y.blog已七個年頭, 從不會聚網友, 但今年會一反常規, 不過不想單獨相約, 希望約到十個八個Blog友會聚-上環海安, 飲杯茶食個包, 然後坐叮叮入跑馬地行街街。為了遷就"秋葉豔陽"(秋葉阿姨)暫定會面日期在12月14日(星期六)。希望堂主為我們擔大旗。請你到堂主那篇「電車路,北角至上環 」睇wei-wei的留言。」

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已看過北角至上環的網誌了 .
      好節目吖 , 讚成呀 !

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀 , 會打得爛0架 , 有啲似瓦煲不過就係 ( 納米石磁內膽 )

      刪除
  7. 你們都經常外出用膳,真係不用買太多煲煲鍋鍋嘅!個飯煲好用嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來真係無謂買咁多廚具 , 但有時行商場睇示範 , 好容易就買咗些唔等駛0既廚具 , 嘻嘻我經常告誡自己望都唔好望 , 但今次都係衰咗 .
      這個煲用來煲湯最啱用 ( 不用睇火 ) 煑飯就用普通電飯好些 .

      刪除