2013年11月8日 星期五

清補雙雪素湯

唔覺原來 2013 年還有唔夠兩個月便完結 , 而且已經咗立冬 , 
早晚天氣稍涼和乾燥 , 係時候煲些清潤湯水滋補 , 
晚餐 : 雙雪素湯、青豆角炒蛋、炸菜蒸豬展仔 . 


 雙雪素湯食材 : 雪梨、雪耳、紅棗和南北杏 , 
今次用新玩具煲湯功能 , 較咗 2 小時 , 
它很準時一夠鐘便自動跳去保溫 , 
我落了5碗半水 , 煲完大概消失咗一碗水 . 


 青豆角炒蛋
 炸菜蒸豬展仔
今次豬展仔肉的中間有些幼筋 , 甚似牛的花展 , 
所以用來蒸 , 我和相公邊吃邊讚諗滑又好味 .  

 天氣涼人覺得舒服 , 連菜心也生長得靚 , 
很久沒有吃過那麼稔甜的菜心了 . 

16 則留言:

  1. 時間過得真喺快,咁又過咗一年,
    好似乜都無做過!
    喺yahoo blog摺埋最煩:-(:-(

    回覆刪除
    回覆
    1. 路霸 ,
      哈哈 , 平淡生活開心是福 , 就係因為亞虎我們突然變得心煩氣燥起來 , 希望大家盡快適應這裡的生活 , 又可以回復以往網上遊 blog 樂趣 . .

      刪除
  2. 雪梨雪耳湯好清潤呀, 豬展仔好好食, 不過好多時都賣晒.

    回覆刪除
    回覆
    1. 這款湯真係唔錯 , 簡單得嚟又滋潤 .
      係喇 , 好多時都遇唔到豬展仔的 .

      刪除
  3. ak:
    ~我早排, 都有飲依個湯, 真係秋天起, 煲下湯, 係最好!!
    ~我依個時候都喜歡食菜心!! 好好食!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky ,
      唔知點解秋涼後特別想飲老火湯 , 好彩現在涼爽在廚房煲湯都冇咁熱 .
      哈哈我都係呀, 諗起都開心 !

      刪除
  4. 11月天氣仲幾熱, 完全唔覺凍

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經立咗冬 , 仲衹係清涼 , 地球真係病咗了 !
      諗起早幾年凍到我騰騰震 , 驚驚 .

      刪除
  5. 豬展用來炒蒸我喜歡架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀 , 稔滑唔嚡口 , 可惜唔係時時遇到0既 .

      刪除
  6. 個湯好滋潤呀~依家飮最啱啦!

    回覆刪除
  7. 呢個湯啱晒而家飲好滋潤呀

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 係呀 , 除咗潤工序簡單啱哂我 , 哈哈 !

      刪除