2013年11月18日 星期一

老干媽醬鴨絲炒拉麵

我和相公在青衣城的前門飯莊吃下午茶 , 
兩客下午茶餐 : 鮮肉鍋貼配前門湯年糕 . 
花素餃配老干媽醬鴨絲炒拉麵 . 
我們倆個大鄉里 , 見到老干媽醬個名幾得意 , 
諗住未食過試下 , 送到來我們面前的 , 
竟是一碟紅卜卜辣辣拉麵 ,
原來老干媽醬是辣辣醬 , 但好好味的 .
噢 ... 好辣啊 ! 
晚上我們到客家好棧吃飯 , 
今次我們試一款未食過的鹹菜烤河鮮 ,
經過下午茶辣辣一役 , 今次醒少少了 , 
問明有没有辣 , 好彩原來又係辣的 , 
我們叮囑侍應員記住 " 走辣 "  

 鮮肉鍋貼 , 底部煎得脆脆地 , 饀肉好鮮味 . 

 花素餃
 老干媽醬鴨絲炒拉麵
當初看見這隻碟斜斜地覺得好怪 , 原來幾有用的 , 
我們把麵撥到最上面 , 那些紅卜卜辣油向下流 , 
那些麵便沒有蘸上咁多辣油 , 
但我們仍要加些開水落碗溝均才吃 , 
我仍接受不了那麼辣衹吃了少許 , 它的味道好好 , 
但太辣了 !   
 前門湯年糕
 

客家好棧晚飯 


欖角肉鬆炒四季豆 
 鹹菜烤河鮮盛器係玻璃 , 下面點著兩個小火 , 
食材有 : 魽魚、白蘿白、雲耳、鹹菜和大豆芽菜 . 


8 則留言:

  1. 我哋睇得高興, 你就吃得開懷啊! 謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 好吖各式其色 , 大家開心 !

      刪除
  2. 天氣涼你地又開始出動,週圍搵食,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳真叻叻 , 天氣太熱冇心機周圍覓食 , 現在冇咁熱要食多些嘢 , 谷肥迎接冬天來臨 kakaka

      刪除
  3. 係咪祖國醬料品牌>老干媽呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我突然想起曾聽過我侄仔提過這種醬係台灣出名的醬嚟0架 ( 如果冇錯的話 )

      刪除
  4. 魚湯有小火保暖好有心思。

    回覆刪除