2013年11月21日 星期四

小飛象葡國餐廳

參觀完新公園 , 我們再乘坐專線小巴返回德福花園 , 
當小巴行近 Mega Box商廈突然有乘客大叫有落 , 
很久沒有行這間商場 , 我們立刻又跟住落車 , 
逛逛這間商場 , 場內人流少得很 , 
可能今日不是假期吧 ! 


 簡單的聖誕佈置 
 我諗係羊咩咩



 到 Mega Box 我和相公例必去 IKEA , 
和吉吉超市行下 , 又係靜到不得了 .
 晚飯入這間小飛象食葡國餐 . 
 我未食過正宗葡國食物 , 唔知邊樣啱食 , 
求其叫了鮮茄什菌天使麵 , 相公又係食佢0既至愛牛尾 . 
 相公的晚餐 : 紅酒燴牛尾煲跟白飯 
 晚餐小食一堆什菜 ( 冇食唔知咩味 ) 
一件蜜糖雞翼、一件金沙骨、一隻薯蓉釀青口 . 
相公的標準答案好好味 , 牛尾稔滑 " 正 " 

 我的鮮茄什菌天使麵味道算唔錯 . 
 相公的餐奶茶、我的焦糖燉蛋 , 
表面層糖片脆脆唔太甜 , 燉蛋很香滑 . 


食完晚餐再到德福廣場逛逛 . 

 很奇怪的佈置 , 一點兒聖誕氣氛也沒有 . 









23 則留言:

  1. 幾個月前小飛象葡國餐廳用八個缺口的碟和污糟碗招待我呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔 ...妳講起餐碟 , 我地嗰晚的餐碟都係有缺口0架 , 不過就冇咁多每隻都附上缺口一個 , 呢間店除了餐具唔好之外 , 佢地的侍應和門口接待員冇乜禮貌 , 碟上還有些什菜待應粒聲唔出就攞走碟嘢 , 好彩我冇諗住食 .
      我諗我地都係冇下次幫襯了 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 咁都好啲 , 冇咁替佢擔心 , 哈哈 ...

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀 , 呢兩年香港好多商場聖誕佈置都比以前大好多 , 哈哈可能佢地喺度鬥大 .

      刪除
  4. 這裡的聖誕氣氛今年又冇我份喇! 今回要靠你了. 好靚...德福好多年都唔多貼題的, 同apm一樣, 可能d設計師新潮啩! 謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我盡量周圍逛喇 , 外國就靠哂妳嘞 .
      可能現在讀設計都係出自嗰幾位老師教出來 , 思想新潮同埋較為近似 .

      刪除
  5. 德福廣場今年個主題同聖誕好似冇乜關係.

    回覆刪除
    回覆
    1. 直情係喇 , 唔知佢表達乜嘢 , 而且覺得今次佈置好似慳水慳力 .

      刪除
  6. happy ak:
    ~你都好即興, 想去邊就邊, 而且仲去到邊食到邊!!
    ~megabox啲聖誕裝飾好大型, 好靚呀!!
    ~德福廣場啲裝飾, 好似去咗參觀動物園.

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky ,
      哈哈妳講得一啲都冇錯呀 , 我地時時都係無諗定行程0架 , 求其周圍 hea , 食嘢都係見乜就食乜0架嘞 .
      我都覺得 megabox佈置靚過德福 , 而且較為有心思設計 .
      德福嗰啲佈置除了似動物園 , 仲好似旅行社攪宣傳去北極過聖誕 .

      刪除
  7. 回覆
    1. 哈哈 , 我求其有街去 , 不用煮飯就覺得開心0架嘞 .

      刪除
  8. 少人咪幾好, 食嘢唔駛等位

    回覆刪除
    回覆
    1. 話雖如此啫 , 見到水靜鵝飛總係覺得冷清清冇咩心機行落去0既 , 不過食嘢少人就真係唔錯 , 不用等位很舒服 .

      刪除
  9. 我都好耐無去過哩兩個商場,雖然我好近,見到分别唔太大,兩個場聖誕佈置都幾靚,德福的北極feel,我至like:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 路霸 ,
      我都甚少行屋企附近的商場 , 反而鍾意出外面行 , 可能好似俗語話齋隔離屋飯香 . 哈哈
      你 like 德福佈置 , 我諗你好鍾意靜嘞 .

      刪除
  10. megabox好多人去,所以除左要去ikea買野外都好少過去了

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔 .. 我真好彩喎 , 今次去好靜 , 如果人多等專車都有排等了 . 咪攪怕怕 .

      刪除
  11. 今年大部份商場的聖誕燈飾都縮水了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去過個幾間商場都有這個感覺 , 可能國內遊客已足夠人流 , 無需花太多心思引其他消費者了 .

      刪除