2013年11月15日 星期五

The One 明珠小館晚飯

前兩日相約相公家人一齊到尖沙咀吃晚飯 , 
地點係The One 商場裡的明珠小館 , 
這間店是姪女前排行過見佢剛開業不久 , 所以相約一齊嚟試下 , 
店內部唔算大 , 大部份枱都係細枱 , 整間店得兩張6人圓枱
我們一行7人坐6人枱 , 擺食物顯得好亂 , 
當我們打開餐牌揀餸更覺得亂 , 因為餐牌裡的餸菜款式唔多 ,
大部份都係麵和小食, 甜品全都是一人份量 , 
我們成家人一路食就一路再叫食物 , 好攪笑 ! 
當食物送來每樣的份量都係細細 , 相信女士食完都唔會太滿足 , 
我覺得這間店較為適合午飯或下午茶 .

 花雕酒醉雞

 招牌擔擔麵
 脆皮奶黃包本來係炸的 , 但給小朋友吃衹要蒸 , 
三個包個子很細小 , 但價錢就唔算小了 , 
可人兒可能太肚餓或者幾個包實在太細個 , 
她一個人差唔多食哂三個包 . 
可人兒放學午睡後沒有吃東西便出來 , 肚仔餓冇乜表情 . 
  
好肚餓呀 ! 咬 
 四川酸辣羹 
嘩 ...個碗好淺超細碗 , 一個人食都嫌少 .
富貴黃金磚 , 豆腐外面幾脆裡面很滑 .
 齊菜黃魚羹 , 又係一個人食都嫌佢少 
這碗羹一啲魚味都沒有 , 味道淡如開水加粟粉 , 
黃魚好細件但唔知點解超多骨0既 {
咪攪我最怕骨 , 給相公吃罷嘞 ! 
 百頁紅燒肉 
肉味道唔錯都幾嚡要夠牙力慢慢0趙 . 
 番乾馬蘭頭味道幾清新 
 蝦油伴麵 
食嗰時我都唔知係蝦油伴0既 , 我以為齋麵 . 
雞汁濃湯浸上素 , 又係食唔出雞汁浸過 .  
蒽爆牛拉麵 
呢款沒有吃過 , 看下面相中的可人兒吃麵 , 
就可以知道味道如何 . 





可人兒媽咪話 , 這碗麵稔蓆蓆最啱可人兒和 62 食 .  
 I衰燒汁焗大蝦得兩隻 ? 
62 至愛梗係比一隻佢食喇 , 好彩我唔食蝦0既 , 
剩番一隻要分比四個大人食 , 
剪到隻蝦唔知似乜 z笑
 椒鹽九肚魚  
我地諗住款款餸咁細碟 , 諗住佢都係得兩三件
估錯了 , 竟然有咁多件 , 炸得很香口好好味 . 
桂花酒釀丸子
 紫米香芒卷
 八館八寶甜湯
食材係平時煲的清補涼糖水 , 
份量太少食唔到淮山和元肉 , 但有杞子和紅棗 .
茘茸菊花酥三件
咁多款食物我覺得呢款最啱心水  }心
都係細細件炸得好脆 , 我兩啖就食哂成件lu .

食完麵看見商場聖誕佈置的熊仔幾可愛 , 影番幾幅相先 . 
 可人兒還未熱身冇乜表情 , 
跟住幾幅相係佢爹地幫佢影的 . 




幾識擺姿勢 ! 
http://dl6.glitter-graphics.net/pub/2175/2175606p8qzr8y3yh.gif

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈 , 每款都細細份 , 味道大部份都偏淡 , 可能呢個原固每張枱都有一盆醬油 , 豆辦醬 , 辣醬等等 , 所以張枱更加冇地方放食物 .

      刪除
  2. ak:
    ~我覺啲蝶頭,好"的"色!!!
    ~香港啲聖誕裝飾,永遠都係大型啲, 而且年年唔同. 好吸引!!
    ~但香港應該能夠係好凍, 可人兒媽媽都係着短袖衫!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky ,
      係呀 , 如果佢餸菜款式多都幾好0架 , 可以試多幾款 , 但可惜這裡太少款式了 .
      每年聖誕大大小小商場都有佈置有些都幾靚的 , 所以每年我都很喜歡到大商埸睇聖誕佈置 , 當係節目 , 哈哈 !
      香港天氣變得好似就嚟冇咗冬天 , 現在街上有些人仍穿背心的 .

      刪除
  3. 這裡都好多特色野食呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 這裡小食居多而且份量好細 , 如當晚餐唔係幾夠 .

      刪除
  4. 貢細份量做下午茶就差不多XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈係呀 , 就算細食的女士我諗都唔多夠 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 比普通稍貴 , 由其是那兩隻蝦 $ 98 我們覺得太貴了 , 糖水份量好細 $ 38 又係好貴 .

      刪除
  6. 在這裡也感受到你一家的歡樂啊! 謝謝分享!

    回覆刪除