2013年11月26日 星期二

三色椒素蝦仁

很久沒有到海港酒樓食晏 , 印象相距現在差不多一年了 , 
記得上年這酒樓剛開業不久 , 其內部操作和侍應都未熟習 , 
使我們吃了一肚子悶氣 , 所以從此再沒有去幫襯 , 
事隔咁耐我們又再去試試 , 今次運作得頗為暢順 , 
我和相公又多一間酒樓選擇了 . 


 叉燒腸粉
 紅油抄手
 豬腳薑 
 蒜蓉蒸鮮魷
 蟲草花蒸千層腐皮


晚餐 : 三色椒素蝦仁、鹹蛋雞蛋蒸肉碎、炒菜心 . 

 三色椒素蝦仁 
食材除了素蝦仁 , 還有三色椒 , 白果肉 , 腰果 , 
我用了少許辣豆瓣醬一齊煮 , 辣辣地幾好味 , 
素蝦仁樣子幾似真蝦 .

 很久沒有蒸這款蛋 , 差點把它忘記了 . 

12 則留言:

  1. 天氣開始凍凍・☆*。我都開始・゚☾♦•¤早抖甜夢喇¤Ѽ`•*¨* 

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係呀 , 不過佢初初開業亂到不得了 , 侍應大都是新移民 , 她們的嘴臉好像客人等佢施捨很難看的 .

      刪除
  3. Happy ak:
    ~耐咗, 就會上手!! 所以, 試新野!! 都係等一段時間之後先去食!! 費事食到一肚氣!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky ,
      係喇 , 以後都係唔好貪新鮮 , 一開張就去幫襯 . 怕怕 .

      刪除
  4. I would like to have lunch in your house. my e-mail is : " soweiwei70@gmail.com"

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,歡迎呀! 妳呢幾日一定忙住見朋友喇 , 妳咁忙都抽時間探我 , 謝謝 !
      有埋妳的電郵地址真好 , 我們可以在那裡談談 .

      刪除
  5. Hi ak,素蝦仁好似真蝦,普通超市有得買嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi , Rose
      我暫時未見過超市有這種蝦賣 , 我在這裡買的http://naturaininternational.com/contactus 網頁裡有產品介紹的 .

      刪除