2013年11月25日 星期一

鵪鶉豬展湯 & 素羊肉四季豆

今日做回本份買餸煮飯 , 買了一包素炆羊肉 , 
唔識用什麼配撘 , 求其用四季豆和雲耳煮埋一碟 . 
晚餐 : 蓮子元肉豬展鵪鶉湯 , 
素羊肉雲耳四季豆 , 
番茄蛋 



 素羊肉成份主要是冬菇腳 , 外貌幾似羊肉 , 味道算唔錯 . 

14 則留言:

  1. 素羊肉四季豆...好滋味呢\(^▽◕。)/

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係呀 , 相公時時都鍾意食肉 , 我驚那些三高朋友搵佢做 friend , 所以現在我久不久煮清些的食物 ,

      刪除
  3. 回覆
    1. 我沒有落茄汁的 , 可能我屋企係用黃光燈膽 , 所以相片顏色偏紅 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 我在這裡買的http://naturaininternational.com/contactus 網頁裡有產品介紹 , 嘻嘻做會員有著數 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 都算好味 , 但不及上次燉咁鮮甜 .

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀 , 有時出街食得多 , 覺得好肥膩 , 轉轉口味食素肉都唔錯0架 .

      刪除
  7. 回覆
    1. 係呀 , 但口感同味就一啲都唔似 .

      刪除