2013年11月20日 星期三

啟德郵輪碼頭公園開放了

早兩日遊 blog 之時 , 
看見 blog 友的啟徳郵輪碼頭公園分享 , 
引得我今日急不及待前去看看 , 我和相公先去飲茶才出省 . 


 點心一齊送來 , 唔知食邊款添 



 


啟德郵輪碼頭公園 , 座落啟德郵輪碼頭頂層 , 
剛在10月18日全面開放 . 

 無敵海景 , 可惜今日太陽伯伯放假 , 景物一片朦朧 , 





 獅子山好像躲在窗紗裡







 今日並非假期 , 但見有好幾對情侶到這裡談心 , 
這對更坐在草地上野餐 , 多溫馨啊 ! 
近年來公園很受學生們來影相 . 



11 則留言:

  1. 呢個公園真係睇晒全港九,好正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 如果天氣好景觀一流 , 原則上公園已完成佈置 , 但花草樹木可能剛種還未強壯 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 有0架好方便, 德福廣場有專線小巴直達 $ 5 .

      刪除
  3. 第日o係呢度睇煙花都唔錯喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 你們兩位轉數真快 , 我諗唔到添 , 應該睇到稍為遠少少 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈正呀正呀 , 如果沒有看妳的網誌分享我都唔知公園開放 , 謝謝 !

      刪除
  5. Happy ak:
    ~香港係興建方面真係好快手!! 啟德郵輪碼頭公園聽咗無耐!! 而家已經享用緊!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky ,
      都算幾快0架 , 但行0既人甚少冷清清 , 如果有關單位攪些宣傳 , 我諗會熱鬧些 .

      刪除