2013年11月23日 星期六

我有我 !

今日很勤力 , 摷到冰箱早前拆咗肉的三文魚 , 
趕忙加些洋蔥番茄炒意粉 , 咁就攪掂中午餐晏 , 
點解突然咁爽手勤快呢 ? 
因為今日又去參加跳舞老師的派對 , 
有得玩自然醒神得多喇 .
派對從中午一點鐘開始至旁晚五點半 , 
嘻嘻賣甩相公 , 我有我去威 lu  ! 

呵呵 ! 玩到不亦樂乎 , 我們大部份同學都玩到完場 , 
好攰啊 ! 我又趕去應相公的約 , 烚烚烚 . 


 Photobucket

本來我對火鍋興趣不大 , 但今日賣甩相公自己去玩 , 
心裡有點兒過意不去 , 所以專登揀食火鍋 , 
等相公高興下 .

 水滾了 , 開餐 ! 




10 則留言:

  1. 你相公有火鍋食就高興...美好呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈相公係為食貓 , 求其有佢鍾意食0既嘢 , 就開心到不得了嚕 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 嘻嘻我都犧牲大0架 , 是關我唔鍾意食肉 , 夾硬陪佢食肉咋 .

      刪除
  3. 算你啦? 都幾有老公心, 下次帶埋個佬去啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 食火鍋蓋住相公把口 , 等佢冇得投訴 , 我相公唔識跳而且全部係女仕 , 去到好悶 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈最緊要唔駛我做就更加開心嘞 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀 , 好味0架 , 而且預早已拆咗肉 , 方便快捷 .

      刪除