2013年11月27日 星期三

屯門市廣場聖誕佈置

今日又同相公到屯門周圍逛 , 
廣場的聖誕佈置已完成了 , 
大大棵唔似聖誕樹的物體 , 
掛上同聖誕冇關的裝飾 , 
但幾得意可愛 ! 


 個個公仔都眼仔碌碌










  
晚餐到煲仔王吃晚飯三寶餐 . 
 蒜蓉炒什菜 
什菜有 : 白菜仔 , 生菜 , 西蘭花 , 油麥菜
 肉鬆豆腐煲 , 豆腐很滑 . 
鳯爪雞球煲仔飯即叫即煮 , 等咗超過半小時才送來 , 
熱辣辣飯味很香 , 味道也不錯 . 

20 則留言:

  1. d裝飾同聖誕真係冇乜關係,只係Q.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 近呢兩年好多商場的聖誕佈置好無厘頭 .

      刪除
  2. Happy ak:
    ~唔知依係咪叫新穎?? 啲聖誕裝飾只係少少關於聖誕節. 但商場突然間有咁多巨型裝飾!! 令到個商場好有新氣!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky ,
      雖然聖誕氣氛就嘛嘛 , 但就洋溢著濃濃的節日氣氛 , 可能始終香港並非全部係教友 , 所以商場都諗些佈置迎合大眾口味 , 而且小朋友都是各父母的寵兒 , 衹要小朋友開心父母都會到有迎合小朋友口味佈置的商場消費 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀 , 所以全年節日中 , 我最鍾意聖誕節 , 衹看佈置都覺得好開心 .

      刪除
  4. 屯門喱個商場周時都有盞鬼野睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 近年少咗lu , 而且冇以前咁有看頭了 .

      刪除
  5. 雖然裝飾無咩聖誕氣氛, 我諗小朋友都喜歡嘅.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻我諗佢0既目標就係引小朋友 , 衹要小朋友鍾意 , 佢地父母自然一家大細到商場消費了 .

      刪除
  6. 好有氣氛啊! 煲仔飯食後暖笠笠, 正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 愈近聖誕商場的氣氛愈熱鬧了 .
      呢兩日香港開始凍 , 食煲飯就最啱嘞 , 香噴噴暖笠笠 , 食完真係成個人好舒服 , 又好好味 .

      刪除
  7. I would like to visit this mall with you, and I want to visit Pat with you before 10th Jan.2014.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好吖, 但我現正著手準備裝修廚房 , 所以比較忙 , 稍遲再約吖. 反正妳說before 10thJan.2014
      時間仍很充裕的 .

      刪除
  8. Our friend Pat: http://patrus-lung.blogspot.hk/2013/10/blog-post_23.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 我剛去看過妳給亞 Pat 的網誌回應 , 妳叫佢找右手面的設計, 我睇過佢應該有的 , 因為我看見他相片一部份 , 衹是他的版面開得太大睇唔到 . 而且佢版面跟我們唔一樣 , 我諗係佢還未做好設定而矣 .

      刪除
  9. 今年周圍d聖誕佈置好以靚過舊年好多呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻幾吖 ! 比較童真好吸引幾靚 .

      刪除
  10. 不夠聖誕氣氛,都係傳统聖誕燈飾比較好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話嘞 , 這些佈置對小朋友嚟講就開心 .

      刪除